משפט נתניהו: השופטים דחו את בקשת התביעה; דחייה נוספת בדיונים

ישראל רובין No Comments on משפט נתניהו: השופטים דחו את בקשת התביעה; דחייה נוספת בדיונים

שופטי בית המשפט המחוזי דחו את בקשת התביעה להקדמת עדותו של אבי ברגר, אך קיבלו את בקשתה להארכת המועד להעברת חומרי החקירה הנוספים | בנוסף, חידוש עדותו של ישועה נדחתה פעם נוספת

בית המשפט המחוזי בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: השופטים נעתרו לבקשת הפרקליטות להארכת המועד להעברת חומרי החקירה הנוספים לסנגורים, אך דחו את הבקשה של התביעה להקדים את עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר בשל התנגדותם של סנגורי הנאשמים, בטענה כי אינם ערוכים לעדותו.

השופטים נתנו דחייה נוספת בדיונים והחקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה תתחדש ב-12 ביולי, במקום בחמישה ביולי. 

יצויין, כי תשעה ימים לאחר חידוש עדותו של ישועה, ב-21/7 תחל פגרת הקיץ של בית המשפט ולא מן הנמנע שעדותו תימשך גם בעת חידוש המשפט לאחר מכן, בחודש ספטמבר. המשמעות היא ששנה וחצי לאחר הקראת כתב האישום, הדיונים במשפט עדיין יעסוק בעד התביעה הראשון, מתוך למעלה מ-300 עדים במשפט, מה שיכול להצביע על כך שהמשפט עשוי להמשך זמן רב, אף יותר מהצפוי.

אתמול (שני) הגישו סנגורי הנאשמים לבית המשפט את תגובתם לבקשת התביעה להארכת המועד להעברת חומרי החקירה הנוספים, בה הודיעו כי הם מסכימים לבקשה, אך מתנגדים לבקשה השניה, להקדים את עדותו של מנכל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר.

הסנגורים ציינו כי הסכמתם ניתנת 'בלית ברירה'. לטענתם, הלכה למעשה אין מדובר בבקשה אלא בהודעה משום שזו הוגשה יום לפני המועד האחרון להעברת החומרים ומכאן שהיא מציבה את ביהמ"ש בפני עובדה מוגמרת.

עם זאת, הסנגורים הודיעו כי הם מתנגדים לבקשת התביעה להקדים את עדותו של מנכל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר. המאשימה ביקשה זאת על מנת לאפשר לה להמשיך ולעסוק בזמן הזה בחומרי החקירה בשעה שהדיונים במשפט לא יהיו בעלי זיקה לאותם חומרים. 

לדברי סנגורי הנאשמים, הם אינם ערוכים לעדותו של ברגר, שהוא העד החמישי במספר והם אינם מוכנים להקדמת עדותו.



0 תגובות